A tenir en compte...

Si m'ho dius, ho oblide; si m'ho ensenyes, ho recorde; si m'involucres, ho aprenc.

dilluns, 15 de març del 2010

Món Pocoyo



Món Pocoyó és el nou entorn online en el qual els xiquets podran crear un “jo” virtual i endinsar-se en un univers on gaudir de jocs i aventures al costat dels personatges de la sèrie, Pocoyó, Loula el gosset, Elly l'elefant, Ànec o Pájaroto entre molts altres.

Món Pocoyó ofereix un ampli ventall d'activitats als més menuts, totes concebudes amb l'objectiu de divertir, entretenir, estimular l'habilitat i els reflexos, la creativitat, la faceta artística, etc. El xiquet ha de dissenyar el seu “jo” virtual i vestir-lo al seu gust, de la mateixa manera, podrà gaudir d'una zona privada, una menuda parcel·la del Món Pocoyó que podrà decorar al seu gust.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

WEB 2.0

 
Copyright 2009 Racó de l'ordinador. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree